- כניסה נגישה: יש
- שירותים נגישים: יש
- קופה נגישה: יש
- חניה נגישה: במתחם
- עזרה לליקויי שמיעה (לולאת השראה, הכוללת גם מיקרופון חיצוני ואפשרות חיבור לאוזניות): בסניפים יש מערכת עזר לשמיעה עם לולאת השראה – יש להעביר את מכשיר השמיעה למצב T או להשתמש באוזניה של מערכת העזר. כמו כן ניתן לבקש מהמוכרים מכשיר עזר אישי ונייד לשיפור השמיעה עם לולאת השראה או עם אוזניות רגילות.
<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3385.239175044145!2d34.85895407616752!3d31.954407525568946!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x1502b58769842be7%3A0xc6001c8cc103e341!2z15DXnteo15nXp9efINen15XXntek15XXqNeY!5e0!3m2!1sen!2sil!4v1685438378645!5m2!1sen!2sil" width="600" height="450" style="border:0;" allowfullscreen="" loading="lazy" referrerpolicy="no-referrer-when-downgrade"></iframe>
אזור התעשייה, ניר צבי
077-9979908
א'-ה' בין השעות 10:00-20:00
יום ו' - 09:00-14:00
סניף נגיש
נשמח לשמוע מכם
ניתן לפנות אלינו גם באמצעות הטופס הבא, אנא מלאו פרטיכם ונוכל לחזור אליכם במהרה
מוקד שירות לקוחות
- 077-9969172
- crm@aminach.co.il
- ימים א-ה 08:30-16:30
מוקד שירות מכירות
פנייה דרך ה-Whatsapp
- 052-6104868
- ימים א-ה 08:30-16:30