- כניסה נגישה: יש
- שירותים נגישים: יש
- קופה נגישה: יש
- חניה נגישה: במתחם
- עזרה לליקויי שמיעה (לולאת השראה, הכוללת גם מיקרופון חיצוני ואפשרות חיבור לאוזניות): בסניפים יש מערכת עזר לשמיעה עם לולאת השראה – יש להעביר את מכשיר השמיעה למצב T או להשתמש באוזניה של מערכת העזר. כמו כן ניתן לבקש מהמוכרים מכשיר עזר אישי ונייד לשיפור השמיעה עם לולאת השראה או עם אוזניות רגילות.
המברג 1, מרכז ביג צומת פוריה טבריה
077-2318811
א'-ה' בין השעות 09:30-21:30
יום ו' - 09:00-14:00
שבת: חצי שעה מצאת השבת עד 22:00
סניף נגיש
נשמח לשמוע מכם
ניתן לפנות אלינו גם באמצעות הטופס הבא, אנא מלאו פרטיכם ונוכל לחזור אליכם במהרה
מוקד שירות לקוחות
- 077-9969172
- crm@aminach.co.il
- ימים א-ה 08:30-16:30
מוקד שירות מכירות
פנייה דרך ה-Whatsapp
- 052-6104868
- ימים א-ה 08:30-16:30