כשחדר השינה מתחפש

גם אם בפורים השנה לא מתחשק לכם להתחפש, כדי לא לתת לחג לדלג מעליכם אנחנו ממליצים על עיצוב ססגוני של חדר השינה. עם קצת דמיון ויצירתיות, התוצאה יכולה להיות משמחת ומבדחת במיוחד

פורסם בתאריך 03/03/2024

פורים בחדר השינה

חג פורים הוא הזדמנות עבור ילדים ומבוגרים כאחד, לעטות עליהם תחפושת ומסכה ולקבל זהות חדשה לגמרי, למשך כמה שעות של חגיגה. השנה, אווירת החג תהיה אמנם פחות שמחה וצוהלת, אבל זו עדיין הזדמנות לביטוי עצמי ייחודי, שלא בהכרח מתאפשרת לנו במשך שאר ימות השנה.

לאלה מאיתנו שלא מרגישים בנוח להתחפש, רצינו להציע דרך אחרת לציין את החג. במקום להתחפש בעצמכם, אפשר “לחפש” את חדר השינה שלכם – לבחור תמה מובילה, לקשט באביזרים שמחים וצבעוניים ולספוג קצת מצב רוח טוב.

הנה כמה רעיונות שאתם יכולים לאמץ או לשאוב מהם השראה, כדי לשנות לפחות ליום החג, את האווירה בחדר השינה:

להרגיש כמו נצר למשפחת מלוכה

פורים הוא חג צבעוני ותוסס במיוחד, ולכן הצעד הראשון בדרך לשינוי הוא שימוש מוגבר ואפילו מוגזם בצבע. סגולים עשירים, כחולים עמוקים וזהב נוצץ, יזכירו לכם את בגדי המלכות של אחשוורוש, ושתי ואסתר מההגדה, ויאפשרו לכם לזמן קצר להרגיש כמו בממלכה פרסית עתיקה. את הצבעוניות העזה הזאת תוכלו להביא לידי ביטוי במצעים, בווילונות ובבדים שתוכלו לתלות מעל המיטה, בנרות ריחניים ובכמויות לא הגיונית של כריות שתפזרו על המיטה.

להרגיש כמו נצר למשפחת מלוכה

כל חדר השינה הוא במה 

אם אתם חובבי דרמה, כנראה שחג פורים הוא החג שלכם. חדר השינה שלכם יכול להפוך לזירה  מושלמת שבה תוכלו להביא לידי ביטוי את יכולות המשחק שלכם.

בין אם אתם רק רוצים להמחיז את מגילת אסתר, או שדווקא שייקספיר הוא המחזאי האהוב עליכם, שלבו בעיצוב החדר וילונות קטיפה כבדים שמזכירים את הווילון על במת התיאטרון. השתמשו גם בתאורה דרמטית שמטילה צללים קסומים על “השחקנים”, והכינו תחפושות ואביזרים.

כדי “ללכוד” היטב את רוח החג, קשטו את החדר באביזרים מתאימים ומסכות מכל מיני סוגים. זה הזמן להוריד מהבוידעם את המסכה עם הנוצות מוונציה שאף פעם לא ידעתם מה לעשות איתה…

כל חדר השינה הוא במה

פיג’מה בתחפושת

פורים הוא ההזדמנות המושלמת לחקור ולבטא היבטים שונים של הזהות שלנו באמצעות תחפושות. אם לא מתחשק לכם להתחפש ולצאת החוצה לעולם, תוכלו להתחפש ולהיכנס ישר למיטה. יש היום מגוון ענק של פיג’מות ופריטי הלבשה תחתונה שיאפשרו לכם להיכנס לדמות אחרת, ועדיין להרגיש במקום הכי בטוח שלכם.

פיג'מה בתחפושת

הדלת כפורטל לעולם אחר 

אם אין לכם תקציב או שאין לכם כוח לעשות מהפך זמני בחדר השינה, תוכלו ל”טפל” רק בדלת הכניסה לחדר, כדי להיכנס לאווירה שתבחרו בה. הדלת יכולה לשמש כ”שער” לעולם דמיוני כמו כניסה לחלל החיצון, או כניסה לארמון מפואר. תנו לדמיון שלכם להתפרע וממשו את הפנטזיה הזו בעזרת מדבקות, בדים, פוסטרים או כל אביזר אחר שיכול לעזור לכם לצלול בדמיון לעולם החדש.

הדלת כפורטל לעולם אחר

להרגיש באמזונס בלי לצאת מהחדר 

חדר השינה שלכם יכול להפוך בקלות ליער קסום. תוכלו “לחפש” את החדר ליער באמזונס, באמצעות שימוש בצבעים ירוקים עמוקים בחדר, ואולי אפילו בטפט עם עיצוב של ג’ונגל טרופי. הכניסו צמחים לחדר השינה, ואביזרים מחומרים טבעיים כמו במבוק, או ראטן. אפשר כמובן להשתמש גם בכריות עם הדפסים של חיות בר כמו קופים, ציפורים אקזוטיות וכד’. אם אתם ממש רוצים להרגיש אי שם במעבה היער, תוכלו להשמיע ברקע פסקול שמדמה את רעשי היער ויהפוך את חדר השינה שלכם למקום מפלט פראי ללילה אחד.

להרגיש באמזונס בלי לצאת מהחדר


אולי יעניין אתכם גם: