יוצא לעור: טיפים לניקוי סלון עור

הבחירה בסלון עור מתאימה למי שמחפש לוק עם נוכחות, ניחוח של יוקרה ונוחות ללא פשרות. אבל יותר מהכל, מדובר בסלון שמתאים למשפחות שאוהבות לארח או משפחות עם ילדים קטנים, שדרוש להם חומר עמיד וקל לתחזוקה- העור, הוא בהחלט כזה! נשפך? התלכלך? קבלו את כל הטיפים לניקוי סלון עור.

פורסם בתאריך 20/02/2024

איך מנקים ספת עור

לעור יש חיים ארוכים במיוחד והוא רק משתבח עם השנים, זאת כמובן בתנאי שמקפידים לשמר אותו:

  • המנעו מחשיפה ישירה לשמש- חשיפה ממושכת לשמש ישירה, לתנור חימום או לרדיאטור, עשויה לגרום לעור לדהות ולהתייבש. כשאתם בוחרים במיקום הנכון לספת הסלון שלכם, ודאו שהיא רחוקה ממקורות מזיקים.
  • המנעו מעיתונים ומגזינים על הספה- אתם יכולים להמשיך להתפנק על הספה ולקרוא את העיתון \ המגזין המועדף עליכם, רק שימו לב שאתם לא משאירים אותם מונחים במגע ישיר עם העור. הדיו עלול להשאיר הדפסה של ממש על העור.
  • השתמשו במרכך עור- קצת כמו עור הגוף שלנו, גם ספת עור זקוקה ללחות כדי לשמור על הרכות, הטקסטורה והברק שלה ולמנוע סדקים. שימו לב שפעולת מריחת המרכך תגיע רק לאחר ניקוי סלון העור, כדי לא להחדיר את הלכלוך פנימה.

איך מנקים ספת עור?

רכשתם כורסאות מעוצבות מעור? התפנקתם עם ספה לסלון מעור?
חשוב לדעת- ניקוי סלון עור צריך להיות עדין ולא אגרסיבי כדי לא לפגוע בעור. המנעו מסבונים, חומרים ותרסיסים שאינם מותאמים, משפשוף כתמים אגרסיבי, מכמויות מים ומשימוש בספוג הפלא.

אז איך מנקים ספת עור? נסו את השיטות הבאות:

  1. שואב אבק- כדי להבטיח שהספה שלכם תשמר לאורך זמן, הקפידו לשאוב אבק אחת לשבוע- גם בין כל החריצים והרווחים.
  2. מים וסבון- נשפך משהו? מחפשים דרך לנקות כתם? רגע לפני שאתם פונים לפתרונות מורכבים, ספחו את הנוזלים באמצעות מטלית יבשה, ולאחר מכן, ערבבו מים עם קצת סבון, ונגבו את הכתם בעדינות. שימו לב שהמטלית לא ספוגה במים אלא רק לחה.
  3. ספריי עור- התייעצו עם יצרן הספה כדי לברר איזה חומר ייעודי הכי מתאים לסוג העור ממנו עשויה הספה שלכם. ובכל מקרה, נסו אותו קודם על נקודה נסתרת בספה כדי לוודא שהוא לא מגדיל את הכתם ושהעור מגיב טוב.
  4. סודה לשתייה- ערבבו רבע כוס מלח עם שלושת רבעי כוס מים, הוסיפו 2 כפות סודה לשתייה ו-1 כפית קמח, טבלו מטלית לחה ונקו את הכתם. לאחר מכן ספגו את הנוזלים במטלית יבשה.
  5. חומץ – אם מדובר בכתמי דיו, נסו לטבול קיסם אוזניים בחומץ ולגעת נקודתית בכתם הדיו. לאחר מכן כדאי לייבש את המקום עם מייבש שיער.

בשורה התחתונה, לפני שאתם מחפשים את התשובה ל- איך מנקים ספת עור, חשוב שתבינו שהכלל הכי חשוב הוא להגיב מהר! ככל שתמהרו לספוח את הנוזלים ולנקות את הכתם כך תקטינו את הסיכויים לספיחת החומרים.


אולי יעניין אתכם גם: