תתרווחו לאחור: הכירו את הכריות המפנקות באמת

תתרווחו לאחור: הכירו את הכריות המפנקות באמת

"כולנו מסובין" בפסח הוא שדרוג נחמד לארוחה המשפחתית – וגם פינת הסבה לכל השנה היא רעיון לא רע בכלל. איך עושים זאת בסטייל עם הכריות המפנקות באמת?

לנוח, לקרוא, לרבוץ, לעשות מדיטציה, לבהות בטלוויזיה, לשוחח עם אדם אהוב, לבהות בשקט. איך הופכים את כל הפעולות הביתיות והנעימות האלה שאנחנו עושים בישיבה, לנעימות אפילו יותר? התשובה פשוטה – בעזרת הכריות הנכונות. כשמעצבים פינת ישיבה או רוצים לשדרג את מסורת “כולנו מסובין” בחג הפסח שמתקרב ולהתרווח בכיף עם המשפחה, כדאי לקחת בחשבון את הכריות הבאות שיעשו את החיים שלכם יפים יותר:

כרית לקריאה

מתחשק לכם להתכרבל עם ספר טוב, אבל אתם מתקשים למצוא תנוחה נוחה ותמיכה מתאימה. במקום לנסות לארגן ערימת כריות שתתפרק תוך דקה, יש היום כריות שמותאמות בדיוק לכך – הן הרבה יותר גדולות, מעניקות יציבות וזווית נוחה לגב, המילוי שלהם דחוס במידה הנכונה ולחלקן יש אפילו משענות לידיים.

כריות ופופים לפינת רביצה

אם מתאים לכם לעצב בבית איזו פינת רביצה צבעונית ושמחה, יש כריות שמתאימות בדיוק למטרה. פזרו כמה כריות “זולה” – כריות ישיבה מרובעות וגדולות שנתפרות בצורה מסורתית מחומרים טבעיים (מילוי כותנה דחוסה). כדי שפינת הרביצה תהיה מושלמת, הוסיפו לפחות פוף אחד. תוכלו למצוא פופים במגוון גדלים וצורות מיוחדות, עם שלל צבעים והדפסים שלכולם מכנה משותף ברור – ברגע שנזרקים עליהם רק רוצים להמשיך לרבוץ לנצח. כשבוחרים פוף, חשוב לוודא שמדובר בבד איכותי, עמיד וקל לניקוי.

עוד בנושא:
הדרכים הכי נכונות להירגע בסוף היום

להתפנק בכורסה הביתית: המדריך לבחירת ריפוד לכורסא

כריות עיסוי

בא לכם ליהנות מעיסוי נעים בלי לצאת מהבית? פנקו את עצמכם בכרית עיסוי. לכריות האלה יש ראשי עיסוי שעובדים על חלקי הגוף השונים בעוצמות שונות ובמהירויות שונות, שמשפרות את ההרגשה, מקלות על כאבים ומשחררות שרירים תפוסים. לחלק מהכריות יש מנורות אינפרה אדום לחימום, שעוזרות להרגיע ולטפל בשרירים עמוקים יותר.

כריות מדיטציה

אם אתם רוצים לשקוע במדיטציה עמוקה או סתם לשבת על הרצפה בלי שהגב יכאב לכם, כריות מדיטציה מקצועיות יעשו את העבודה בצורה נפלאה. מדובר בכריות עם מילוי דחוס שנועד לתמוך בישיבה זקופה ונוחה, תוך כדי שהן שומרות על עמוד השדרה, הברכיים והמפרקים. כשיושבים לאורך זמן ברגליים משוכלות וללא תמיכה לגב, חשוב לשמור על הקשת הטבעית של הגב ולאפשר מרחב תנועה לקרסוליים, לברכיים ולמותניים. כרית המדיטציה יוצרת זווית שמרימה את המתניים ויוצרת מעט הטייה קדימה שתומכת בקשת הטבעית. ברגע שהגב נמצא במנח הנכון, שאר הגוף כבר יסתדר בהתאם.

כרית ארגונומית

אם אתם מבלים זמן רב בישיבה, כדאי להשקיע בכרית ארגונומית שתשמור על הגב. אחת הכריות המומלצות היא כרית “פיתה” ארגונומית. זו כרית שניתנת לכוונון על ידי הוספה או הורדה של אוויר, היא מתאימה לכל כסא או כורסה ויש עליה זיזים קטנים שלמעשה גורמים לכם לעשות תנועות קטנות בעזרת שרירי הגב. הישיבה הזו מפחיתה לחצים מעמוד השדרה והאגן, מחזקת את השרירים בעמוד השדרה, מונעת כאבי גב ומשפרת את זרימת הדם לרגליים.

כריות נוי

מעבר לנוחות, כרית היא גם פריט עיצובי שהוא כיום חובה בכל חדר. כשבוחרים כריות נוי מעוצבות לסלון, לחדר השינה או לחדר הילדים, חשוב שאלה יהיו כריות באיכות גבוהה שיחזיקו מעמד לאורך זמן. כשבוחרים את בד הכיסוי משלל הבדים היפהפיים שאפשר למצוא היום, כדאי ללכת על בדים עם סיבים חזקים שלא ישחקו במהירות גם אחרי שהילדים יעשו מלחמת כריות.