מתכוננים למונדיאל? 5 טיפים שימנעו מכם לנקר מול המסך

מתכוננים למונדיאל? 5 טיפים שימנעו מכם לנקר מול המסך

משחקי גביע העולם בכדורגל משודרים לעתים בשעות הערב המאוחרות, כשאנחנו כבר ממש עייפים. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לא לפספס את הגולים הכי יפים.

קניתם פיצוחים ובירות, הצטיידתם באבטיח מתוק וכעת אתם ממתינים בציפייה דרוכה. חוויית הכדורגל העולמית המרגשת, שבה תוכלו לצפות במסי, רונאלדו, מולר, ניימאר ומוחמד סלאח מובילים את ארצותיהם אל עבר הגמר המיוחל, תכף מתחילה.

אבל, יש רק בעיה אחת – חלק מהמשחקים משודרים בשעות הערב, כשאתם כבר עייפים, אחרי יום עבודה ארוך, מה שיכול לגרום לכם לנקר ולנמנם על הספה בסלון כבר בשעה הראשונה של המשחק. התוצאה עגומה: אתם תפסידו את המהלכים היפים ותתעוררו בשלוש לפנות בוקר עם צוואר תפוס. אז מה עושים כדי לא לנקר, ואיך מצליחים להישאר ערים ולצפות בלייב בגולים הכי יפים של השנה? הנה כמה טיפים לחוויית מונדיאל ערנית במיוחד:

השתדלו לא לנשנש

זו אולי עצה קצת מרגיזה, אבל כדי להימנע מהירדמות מול הטלוויזיה, מומלץ לא לאכול. יש אנשים שאוכלים חטיפים וישר נופלים לשינה עמוקה. לכן, אם אתם רוצים לראות את המשחקים שמשודרים בשעות מאוחרות, כדאי לאכול ארוחת ערב טובה ולנשנש כמה שפחות. כך תוכלו להישאר ערניים עד השעות הקטנות של הלילה. אם אתם צמאים במהלך המשחק, עדיף לשתות מים מינרליים או תה מחליטת צמחים. על אלכוהול הפעם כדאי לוותר כי גם הוא עלול להרדים אתכם.

שבו בנוחות

אם אתם לא רוצים להירדם על הספה בסלון בזמן שאתם צופים בטלוויזיה, אתם זקוקים לכורסת טלוויזיה נוחה שמתאימה לישיבה ממושכת. אם כבר הלכתם לבחור לכם כורסה אז הקפידו ששקע הצוואר שלכם ייתמך על ידי חלקה העליון של משענת הגב. את אורך מושב הכורסה בחרו בהתאם לאורך הירך שלכם, כך שבמצב של ישיבה מלאה, כשהגב התחתון נתמך על ידי חלקה התחתון של משענת הגב, הברכיים שלכם יתכופפו בנוחות למצב של ישיבה וייתמכו בחלקן האחורי על ידי מושב הכורסה. תנוחה זו תאפשר לכם לשבת במשך שעות ארוכות ולצפות במשחקים מבלי להירדם.

הדליקו את המזגן

קור בדרך כלל מונע הירדמות. לכן, אם אתם לא רוצים לפספס את המשחקים לטובת נמנום לא רצוי, קררו את הבית עם המזגן. הקור ישאיר אתכם ערניים לאורך זמן.

עסו את האוזניים

על פי הרפואה הטיבטית, דרך יעילה לא להירדם היא על ידי שפשוף כפות ידיים אחת על השנייה ועיסוי של מרכז התנוך על ידי האצבע והאגודל. לאחר מכן, מעסים את כל האוזן מלמטה למעלה. למנקרים החזקים מומלץ אפילו למשוך באוזניים כמה פעמים בחוזקה. זה אולי נשמע קצת מגוחך, ויש סיכוי גדול שהחברים שלך יצחקו עליכם, אבל נסיינים הוכיחו שזה עובד.

הזיזו את הגוף

עזבו מדי פעם את הכורסה ועמדו יחפים על הרצפה הקרירה לכמה דקות. אם אתם לא רוצים לקום, תוכלו לעשות פעילות גם כשאתם יושבים: התכופפו קלות והרימו את ברך ימין אל מרפק שמאל כך שייגעו זו בזה. בצעו אותה פעולה עם הברך השמאלית והמרפק הימני, וחזרו על התרגיל כמה פעמים. אם תתמידו לא תירדמו.