עמוד הבית > צור קשר > שירות לקוחות

שירות לקוחות

לקבלת שרות, אנא פנה/י למחלקת שירות בטלפון 08-9274828 או במייל crm@aminach.co.il, או לחנות בה רכשת את המוצר, בטלפון או בכתב. ראה רשימת סניפים מפורטת באתר.

 

אנו מעניקים אחריות למשך כל חיי המוצר על המנגנון המכני (המתכתי), ואחריות למשך שנה אחת על חומרי הריפוד, רק במידה והפגם היה בחומר הגלם או נגרם במהלך תהליך הייצור, ובתנאי שהמוצר לא נמכר בהנחה מתצוגה.

תלונות על פגמים בבד או בעור יש לשלוח בכתב, תוך שבועיים מיום קבלת המוצר.

אחריות למכלולים אלקטרונים כגון מנועים חשמליים, מערכות עיסוי וחימום, טלפונים וכו' – שנה אחת.

האחריות תקפה בתנאי שהמוצר נמצא ברשות הקונה הישיר. מתום השנה הראשונה אחריות זו מוגבלת לחלקים בלבד.

לא נישא באחריות לכל קלקול, בלאי או נזק שיגרם לכורסא כתוצאה מחבלה, תאונה, טיפול או שימוש רשלני, בלתי נכון או בלתי סביר.

 

בתום השנה הראשונה לרכישת הכורסה במקרה של תיקון, ישתתף הלקוח בעלות ביקור טכנאי והעבודה, ובמקרה המחייב את העברת הכורסה למפעל, גם בהוצאות ההובלה, בהתאם לתעריפי החברה.

החברה לפי בחירה, תתקן או תחליף את החלק הפגום בכפוף לתעודת אחריות תקפה (במידה ויש להזמין את החלקים מחו"ל, משך התיקון עד 120 יום מיום הצגת דרישת הקונה).

במקרה של החלפה או תיקון העור, יתכנו שינויים בגוון או בטקסטורת העור.

המוצר מיועד לשימוש ביתי בלבד, האחריות אינה תקפה במקרים של שימוש מסחרי או מוסדי.

אחריות החברה מוגבלת אך ורק לאמור בכתב אחריות זה והיא אינה חלה על נזק אחר כלשהו שלא תואר לעיל, לרבות נזק צפוי או עקיף.

 

עצות לטיפול נכון בכורסה:

  • טיפול נכון בכורסת טלויזיה אמריקן קומפורט יבטיח הנאה מיתרונותיה למשך שנים רבות.

בזמן הישיבה והקימה וכן כאשר הכורסה אינה בשימוש – שמור עליה במצב סגור.

  • חל איסור לשבת על ההדום. עם פתיחת ההדום מומלץ להוריד נעליים.
  • חל איסור להעזר במשענות הידיים לצורך קימה מהכורסה. (הדבר עלול לגורם לנזק/קרע בריפוד)
  • כאשר סוגרים את ההדום יש להקפיד לא להכניס ידיים ורגליים מתחת למנגנון.
  • אין להרשות לילדים לשחק על הכורסה או להפעיל את המנגנון.
  • אין למקם את הכורסה קרוב מדי לתנור חימום או כל מקור חום אחר.
  • יש לוודא שקיים מרווח של לפחות 35 ס"מ בין מקור החום לבין הכורסה.
  • יש להגן על הכורסה מפני חשיפה ישירה לקרני השמש.
  • כורסא זו מיועדת לשימוש ביתי בלבד
  • כורסאות בד יש לנקות ע"י שאיבה או הברשה עם מברשת רכה. ניתן לנקות עם מטלית לחה.
  • לאחר הניקוי יש להניח לבד להתייבש באופן טבעי.
  • אין להצמיד את הכורסה לקיר.
  • במידת הצורך (במקרה של רעשים או חריקות בתפעול המנגנון), יש לשמן את החלקים הניידים במנגנון בשמן מונע חלודה 40-W.

 

טיפול בכורסאות עור:

  • כורסאות עור לנקות עם מטלית לחה ומים פושרים. להניח להתייבש באוויר.
  • כתמי שומן יש לנגב עם מטלית יבשה ולאפשר לעודף השומן להספג בתוך תאי העור.
  • לכלוך וכתמים "קשים" ניתן לנקות עם תמיסת סבון עדין ללא דטרגנט באמצעות ספוג נקי, אח"כ יש לשטוף היטב עם מים נקיים ולהניח להתייבש באוויר.
  • אין לנסות לכבס או לשטוף כתמי שומן.

קטלוג

צור קשר

מיטב המומחים של אמריקן קומפורט יתאימו לך את הכורסא האישית שלך, השאירו פרטיכם ונחזור בהקדם

חדשות האתר

מזרני עמינח מיוצרים ללא מעכבי בעירה
  1. תהליך ייצור המזרנים מנוהל בקפידה ותוך עמידה בתקני האיכות המחמירים בעולם.

  2. מזרוני עמינח עומדים בתקן האש הישראלי Smouldering Cigarette ו- BS-EN597 ללא שימוש במעכבי בעירה.

  3. מזרוני עמינח מיוצרים בשילוב בדי מזרן שהסיבים שלהם נתיכים באופן טבעי ואינם נדלקים.

  4. בזכות השימוש בסיבים מזרני עמינח עומדים בתקן הישראלי ללא שימוש במעכבי בעירה.



כיצד לבחור כורסאות טלוויזיה שיתאימו לבית?

כשאתם באים לרכוש כורסת טלוויזיה לסלון, חשוב שתשקיעו בכך זמן. אחרי הכל, כל כסא או כורסא נוחים לישיבה בדקה הראשונה. רק אם תבדקו לאורך זמן ותקדישו מחשבה לצרכיכם הייחודיים, תוכלו לזכות בכורסת TV שתעביר לכם בנעימים את הקיץ ותישאר איתכם לאורך זמן.